CENTRALE TELEFONICZNE

Prowadzisz  firmę? Zależy Ci na zaawansowanych technologicznie rozwiązaniach telekomunikacyjnych? Mamy rozwiązania dla Ciebie.

 

Komunikacja i jej integracja z różnorodnymi aplikacjami, z których korzystają nowoczesne
firmy jest warunkiem koniecznym we wdrożeniach rozwiązań IT

Połączenie telefonii z zewnętrznymi bazami danych pozwala z jednej strony na lepsze
i pełniejsze wykorzystanie informacji o naszych klientach, z drugiej ułatwia
codzienną komunikację, wspiera procesy sprzedażowe, usprawnia przepływ informacji.

• integracja PBX  z CRM – więcej informacji o kliencie
• połączenie przychodzące – prezentacja na ekranie komputera kartoteki
kontrahenta / dzwoniącego
• połączenia telefoniczne z poziomu danych kontaktowych w kartotece aplikacji – kliknięcie w nr telefonu na ekranie
• możliwość przeglądu z poziomu aplikacji  aktywnych rozmów telefonicznych
prowadzonych w obszarze danej firmy
• statystyki rozmów telefonicznych – źródło informacji dla handlowca lub managera
grupy sprzedażowejj
• billingi rozmów telefonicznych – kontrola kosztów, możliwość przypisania ich do
projektu, kosztów obsług klienta lub innych właściwych dla danej firmy
• przypisanie notatek tekstowych lub nagrań z centrali telefonicznej do kartoteki
klienta
• wysyłanie i odbieranie informacji SMS przez zintegrowaną bramkę GSM
w centrali
• inne funkcje możliwe do realizacji dzięki integracji aplikacji
z centralami  dedykowane do specyficznych wymagań firmy

Zapraszamy do kontaktu i współpracy.